دختر نخل ها

ساکن نخل های طریق العلماء

هوای ابری

از نظر من تو هوای ابری/بارونی دو تا حال فقط میچسبه:

۱- بری بیرون بدون چتر زیر بارون قدم بزنی و چای داغ بخوری. بارون بریزه رو لباسات و سر تا پا خیس بشی. هندزفری بذاری تو گوشت و هر فایل صوتی ای که دوست داری گوش بدی

 

۲- بمونی تو خونه و چراغا رو خاموش کنی و بخزی زیر پتو و از سریال مورد علاقه‌ت لذت ببری صدای بارونم بشنوی :)

 

که در حال حاضر با حال کوفته ای که من دارم انتخابم دومیه.

پسر انسان
۰۳ ارديبهشت ۰۳ , ۱۵:۲۱

قطعا دومی

اما من گزینه سوم و چهارمی هم دارم
سوم: بری با ماشین تو خیابون خلوت چرخ بزنی
چهارم: بری تو یه پارک داخل یه آلاچیق بشینی جوری که خیس نشی تماشا کنی

 

پاسخ :

گزینه ی سه خیلی پسنده ولی برا ما بی ماشینا قابل اجرا نیست😞😂
گزینه ی چهار هم خیلی خوبه 
عبدالعظیم ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شرونی
۰۳ ارديبهشت ۰۳ , ۱۶:۰۶

حالت چهارم مورد نظر پسر انسان رو میپسندم

پاسخ :

حالت چهارم هم شما رو میپسنده
آسمان آبی
۰۳ ارديبهشت ۰۳ , ۱۶:۱۲

دلمان برای یک باران درست و حسابی تنگ شد.

پاسخ :

باران ببار
بگذار اشک هایم غریب نباشند
آسمان آبی
۰۳ ارديبهشت ۰۳ , ۱۹:۳۰

دعات گرفت.مثل اینکه قراره تا وسط اردیبهشت زیاد بباره. خدا کنه تهران هم خوب بباره :)

پاسخ :

خدا رو شکر 
اردی بهشته دیگه... همه جا بهشتی میشه
انشاءالله به دل تهران هم بزنه :)

آسمان آبی
۰۳ ارديبهشت ۰۳ , ۲۰:۱۲

ان‌شاءالله :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
من تشنه ترین ، تنهاترین نخل جنوبم
مثل وطنم سوخته تنم اهل جنوبم
تن پوش تن زخمی من مرهم صبره
خوشبختی برام دیدن یک لکه ی ابره
من تشنه ترین
تنهاترین نخل جنوبم
مثل وطنم سوخته تنم اهل جنوبم
من اهل کویرم
از نسل کویرم
یک عمره گول ابرای بی بارونو خوردم
دندان به لب تشنه و پوسیده فشردم
من نخل تبر خورده ی بیداد کویرم
تنهام ولی با این همه فریاد کویرم
نخلستون سرسبزی می شه روزی اینجا
پیغام منو
پرنده ها میدن به ابرا
من اهل کویرم
از نسل کویرم....
موضوعات
Designed By Erfan Edited By Naghl Powered By Bayan