دختر نخل ها

ساکن نخل های طریق العلماء

عجب

گفت ای کاش گوسفندی بودم در صحرای انگلیس ولی تو ایران نبودم.

منم گفتم ای کاش واقعا تو یه گوسفند تو انگلیس بودی و در صحراهای انگلیس می چریدی ولی اینجا نبودی الان.

نمیدونم چرا بهش برخورد..😶

عبدالعظیم ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شرونی
۳۰ فروردين ۰۳ , ۱۴:۵۷

اینا اگه به حرفایی که میزنن فکر میکردن که لال میشدن 😂

پاسخ :

اینا مگه فکرم میکنن؟😁
De Sire
۳۰ فروردين ۰۳ , ۱۵:۲۸

من همه رابطه م با این مدل آدما مجازیه که اونم با یه هیدن کردن استوری یا آنفالو کردن تموم میشه، چقدر توان دارید شما که واقعا باهاشون زندگی میکنید و رابطه دارید .... واقعا خدا قوت

پاسخ :

من هر روز با اینا ماجرا دارم :)) خودمم نمیدونم چجوری دارم باهاشون کنار میام :))
مرسی خانم دزیره :)
** نفس **
۳۰ فروردين ۰۳ , ۱۶:۲۷

😅😅😅✌✌✌

پاسخ :

😂😁🤷🏼‍♀️
محـ ـمد
۳۰ فروردين ۰۳ , ۲۳:۳۰

ای کاش یه علف بود تو صحراهای انگلیس که گوسفندا میخوردنش :))) 

پاسخ :

ای کاش :)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
من تشنه ترین ، تنهاترین نخل جنوبم
مثل وطنم سوخته تنم اهل جنوبم
تن پوش تن زخمی من مرهم صبره
خوشبختی برام دیدن یک لکه ی ابره
من تشنه ترین
تنهاترین نخل جنوبم
مثل وطنم سوخته تنم اهل جنوبم
من اهل کویرم
از نسل کویرم
یک عمره گول ابرای بی بارونو خوردم
دندان به لب تشنه و پوسیده فشردم
من نخل تبر خورده ی بیداد کویرم
تنهام ولی با این همه فریاد کویرم
نخلستون سرسبزی می شه روزی اینجا
پیغام منو
پرنده ها میدن به ابرا
من اهل کویرم
از نسل کویرم....
موضوعات
Designed By Erfan Edited By Naghl Powered By Bayan